2010/08/10

holaaa

sitter på starbucks! det är sol ute men jag måste verkligen få saker gjort. som internet. och la trippen om den blir av! vilket jag viiill! isåfall åker vi dit den 18de, mer detaljer sen eller nått!

är superbränd på hela kroppen haha. är inte längre vitast på stranden, så det är ju bra! är numera rödast, men men! vet inte riktigt vad jag ska skrivaa. jag är lite orolig inför skolan, om jag valt rätt kurser, vad jag ens SKA välja för kurser! som tur är har jag tre terminer kvar men ändå! bergis att jag får plugga ännu längre. som det ser ut nu läser jag film production 1, två engelska kurser, 2 personal development kurser (som man tydligen måste läsa), en black studies - african/american music history kurs ooooch, nått mer? nej venne. men har ingen aning om vad jag måste läsa för att få en major i film production. på mina papper står det att jag ska majora i FILM STUDIES vilket är feeeel så jag måste verkligen till skolan imorgon och prata med dom. har även wave day imorgon, typ introduktions dag eller vad man ska säga.

har fortfarande ingen säng så det ska jag fixa idag! plus att jag måste fixa internet så jag har det hemma. göörtrist att fixa alla såna här grejer. sen måste jag köpa bodylotioooon oocch what else! typ sängkläder? bra emma! måste kolla upp! undra om det går att shippa från ikea för här har dom ju sämst sängkläder. finns bara 60%bomull om man inte vill ha sviiiindyra!

nej men idag ska jag fixa grejer så jag slipper whina. annars har jag det bra! superbra! suveränt! awesome! osv osv puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

arkiv x